Entire Timbaland-Produced Michael Jackson Album Coming Soon

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. two4mj
        Top   -1
     
    .

    User deleted


    Entire Timbaland-Produced Michael Jackson Album Coming Soon


    L.A Reid-sanctioned project may be led by possible single "Chicago"



    Well, happy 55th birthday Michael Jackson. Yesterday (August 29) we speculated about Timbaland's involvement in producing posthumous tracks left behind by the King of Pop, and late last night, we got our confirmation: Timbo is officially working on a full album of MJ tunes that he'll finish sometime in 2013.

    After RevoltTV posted a cryptic 39-second video that showed snippets of a Timbaland interview interspersed with footage of Jackson, the Diddy-owned media company unveiled the full clip confirming the album news.

    "I have a lot of unreleased Michael Jackson," Timbo says. "L.A. Reid came to my house, [he's] like 'I got something big I wanna do. Me and you we gotta do something big.' And he said, 'How would you like to do Michael Jackson?' Of course I'll do it. It would complete my legacy."

    As for the rumored first single "Chicago," Timbaland says it's not confirmed but he thinks it should be the unnamed album's lead cut because it "sounds like today." Unfortunately, the producer and the pop star never got to meet in person, but they did talk on the phone once. Doing a slight Jackson impersonation, Timbo says that Jackson told him, "I like your stuff. You're good."

    Watch the video above to hear more about the project, which will be the first full posthumous LP from Jackson aside from the mostly live This Is It, and find out who Timbaland's last remaining dream collaboration is. Hint: He loves wearing purple.


    TRADUZIONE:


    Prodotto da Timbaland Michael Jackson Album intero prossimamente


    Progetto L.A. Reid-sanzionato può essere guidato da possibile singolo "Chicago"


    Beh, buon compleanno cinquantacinquesimo Michael Jackson. Ieri (29 agosto) abbiamo speculato su Timbaland di coinvolgimento nella produzione postume tracce lasciato dai re del Pop, e ieri sera, abbiamo ottenuto la nostra conferma: Timbo ufficialmente sta lavorando su un album pieno di brani MJ che egli potrai finire qualche volta nel 2013.

    Dopo che RevoltTV ha postato un video di 39 secondi criptico che ha mostrato frammenti di un'intervista a Timbaland intervallate da filmati di Jackson, la società media Diddy svelato la clip completa conferma la notizia dell'album.

    "Ho un sacco di inediti di Michael Jackson," dice Timbo. "L.A. Reid è venuto a casa mia, [è] come ' ho ottenuto qualcosa di grande che voglio fare. Io e te dobbiamo fare qualcosa di grande.' E lui disse: 'Sarebbe come fare Michael Jackson?' Ovviamente lo farò. Esso avrebbe completato il mio retaggio."

    Per quanto riguarda la mormora primo singolo "Chicago," Timbaland dice non è confermato, ma pensa che dovrebbe essere tagliato di piombo dell'album senza nome perché "suona come oggi." Purtroppo, il produttore e la pop star mai avuto modo di incontrare di persona, ma hanno fatto parlare al telefono una volta. Facendo una piccola rappresentazione di Jackson, Timbo dice che Jackson gli ha detto, "mi piace la tua roba. Tu sei buono".

    Guarda il video qui sopra per sapere di più sul progetto, che sarà il primo LP completo postumo da Jackson a parte il principalmente dal vivo This Is It e scoprire che Timbaland ultima restanti sogno collaborazione '. Suggerimento: Egli ama indossare porpora


    http://www.spin.com/articles/timbaland-mic...ing-posthumous/

     
    Top
    .
0 replies since 1/9/2013, 08:53   35 views
  Share  
.